Přichází Doritos. Následujte cestu trojúhelníku!
- V kategorii Aktuality
Když jde o nachos, je Doritos světovou jedničkou. Co ale stojí za takovým úspěchem?
Kromě skvělé chuti je to také odvážný marketing a schopnost proměnit ikonické
křupnutí v kulturní fenomén.
Doritos jsou dostupné v 60 zemích a teď konečně přichází i na český trh. A ve velkém
stylu. „Česká republika byla chybějícím kouskem skládačky, pro jehož doplnění jsme
čekali na ten správný okamžik. Věříme, že tento okamžik nyní nastal, a těšíme se na to,
až si čeští spotřebitelé zamilují naše produkty,“ uvedl Saša Radeta, Senior Brand Manager
společnosti PepsiCo.
Značka Doritos je známá svým inovativním přístupem. Díky tomu si nachází stále nové
a nové fanoušky. Zákazníci v České republice budou moci ochutnat absolutní světový
bestseller Nacho společně s příchutěmi Sweet Chilly a Hot Corn pro všechny odvážlivce,
kteří se nebojí výzev. Ovšem to je teprve začátek. Společnost PepsiCo totiž plánuje
představit další druhy svých nachos.
Vstup značky na český trh byl podpořen dvoufázovou komunikační kampaní. V první
teasingové části se po celé Praze objevily reklamní plochy, které zobrazovaly záhadné
desatero neobvyklých přikázání. To okamžitě zaujalo pozornost zejména mladší
generace i influencerů jako Paulie Garand, Adam Mišík nebo Refew. Závěrečné, desáté
přikázání odhalilo značku Doritos a začátek druhé reveal fáze kampaně.
Ta vyvrcholila exkluzivním a limitovaným hudebním eventem v pražském kostele Sacre
Coeur. Na akci ve znamení trojúhelníku vystoupili NobodyListen, Annet X a další. Večer
byl zakončen velkolepou laserovou show Davida Vrbíka.
Příchod Doritos do Česka signalizuje větší angažovanost na evropských trzích.
Doritos lze už od září koupit ve velkých potravinových řetězcích a v online
supermarketech.