Přihlásit
header 1000 kapital

Rostislav Trávníček se stal novým šéfem marketingu a komunikace NN

Rostislav Trávníček se stal novým šéfem marketingu a komunikace NN

K 5. říjnu nastoupil do funkce ředitele marketingu a komunikace NN pojišťovny a penzijní společnosti Rostislav Trávníček. V nové pozici bude mít na starost marketing, výzkum trhu a také externí a interní komunikaci.

Rostislav Trávníček má v oblasti marketingu a komunikace přes 20 let zkušeností, během kterých pracoval pro významné finanční instituce na českém trhu. Svou profesní kariéru začal jako marketingový manažer v Investiční a Poštovní bance, poté působil jako ředitel marketingu Banky Haná. Od roku 1998 až do letošního léta působil v řídících pozicích v Českomoravské stavební spořitelně.

Ve svém profesním zaměření se specializuje marketing, brand management, strategickou a korporátní komunikaci, krizovou komunikaci, Public Affairs, CSR a také oblast podpory prodejní sítě. „V nové pozici bych rád využil své dlouholeté zkušenosti v oblasti marketingu a komunikace a související znalost českého mediálního trhu. Mým cílem je přispět k budování značky NN jako specialisty na životní pojištění a penze,“ řekl ke svému nástupu Rostislav Trávníček.

Rostislav je absolventem Masarykovy univerzity a Vysokého učení technického v Brně, dále studijně pobýval na Katolické univerzitě v belgickém Leuvenu. Působil jako předseda komise marketingu a PR Asociace českých stavebních spořitelen. Mezi jeho zájmy patří cyklistika, cestování a turistika.

Profil NN

NN Životní pojišťovna, dříve ING Životní pojišťovna
NN Životní pojišťovna působí na českém trhu již od roku 1992, kdy pod názvem Nationale-Nederlanden začala jako první zahraniční pojišťovna nabízet životní pojištění. Byla také první životní pojišťovnou, která v roce 2011 nabídla klientům on-line životní pojištění. Součástí stávající produktové nabídky je například flexibilní investiční životní pojištění Smart, on-line rizikové pojištění ProAktiv či speciální pojištění pro ženy pro případ rakoviny prsu a pohlavních orgánů For You. Produkty NN Životní pojišťovny se pravidelně umisťují na předních místech v oborových soutěžích, v roce 2012 tato společnost získala také prestižní ocenění Nejlepší pojišťovna roku a zároveň Klientsky nejpřívětivější pojišťovna.

NN Penzijní společnost, dříve ING Penzijní společnost
NN Penzijní společnost začala nabízet soukromé spoření na penzi v roce 1995 jako jedna z prvních společností v České republice. Za 20 let působení v ČR připsala klientům zhodnocení ve výšce 5 miliard korun. V roce 2013 klientům přinesla inovativní řešení správy soukromého spoření na penzi v podobě on-line portálu Moje NN, který postupně rozšířila i na správu životní pojištění.

NN Group
NN Group působí v 18 zemích, kde poskytuje služby 15 milionům klientů, o které pečuje 12 000 zaměstnanců. NN navazuje na 170letou tradici v oboru finančních služeb a její název je odkazem na pojišťovnu Nationale-Nederlanden, pod jejíž vlajkou NN v minulosti působila i v České republice. NN Group se zaměřuje především na životní pojištění, důchodové spoření a investiční management, v některých zemích ale poskytuje i bankovní a další finanční služby.

Fit pro život

Kapitál

Cestujeme za golfem

Praha