Přihlásit
header 1000 kapital

Prague The Style Outlets představuje první značky

Prague The Style Outlets představuje první značky
  • Prémiové značky jako Trussardi, Karl Lagerfeld, Nike, Adidas, Versace Jeans nebo Hamleys budou součástí nabídky nového outletu
  • Outlet v první fázi nabídne přes 100 obchodních jednotek a 2400 parkovacích míst
  • Prague The Style Outlets, největší outletové centrum v České republice, otevře veřejnosti 18. května
  • Projekt s celkovými investicemi přes 70 milionů eur přinese přes 600 pracovních míst

Prague The Style Outlets (PTSO) oznámilo část značek, které budou součástí nabídky nového centra. Mezi prvními obchody, které se zde objeví, jsou žádané módní brandy jako jsou: Adidas, Benetton, Bogner, Frankie Morello, Geox, Hamleys, Karl Lagerfeld, Marina Militare, Nike, Palmers, Pepe Jeans, Trussardi nebo Versace Jeans. Pro některé z nich bude otevření pobočky v PTSO vstupem na český trh. Outletové centrum také přichází s bohatou gastronomickou nabídkou, důkazem je například pobočka Coffee Fellows nebo HMS/Autogrill, světový provozovatel sítě restaurací pro cestovatele, který na český trh přináší nové koncepty v tomto segmentu.

„Těší nás, že zákazníkům můžeme nabídnout řadu předních mezinárodních i českých značek. PTSO bude přitahovat jak české zákazníky, tak turisty. Věříme, že u nás poznají ten pravý zážitek z nakupování, který přinese kombinace značek, výjimečná nabídka občerstvení, nadstandardní služby a samozřejmě celoročně výhodné ceny. Vše doplní zajímavé interiéry inspirované historickou Prahou,“ uvádí Lenka Kholová, ředitelka Prague The Style Outlets a dodává: „Práce na novém outletu jsou ve finále s plánovaným termínem otevření na jaře 18. května. V současnosti dokončujeme všechny detaily, díky kterým bude nakupování v PTSO jedinečné.“

Se slavnostním otevřením souvisí také rozsáhlá marketingová kampaň, kterou PTSO brzy spustí a která vychází z evropské kampaně. Kromě prezentace v rámci reklamních ploch zahrne také, komunikaci na sociálních sítích a řadu zábavných akcí pro veřejnost.

V první fázi bude centrum disponovat téměř 20 000 m2 pronajímatelné plochy (GLA), 100 obchodními jednotkami a zákazníci se mohou těšit na 2 400 parkovacích míst. Druhá fáze zvýší celkový prostor na 30 000 m2 GLA a 180 jednotek. Centrum zákazníkům nabídne služby a vybavení, jako je bezplatné Wi-Fi připojení, mobilní nabíjecí stanice, dětské koutky, chill out zóny, terasu, restaurace, kavárny a veřejné dopravní spojení.

Nové outletové centrum leží nedaleko letiště Praha. Výhodou lokality je také to, že se nachází pouze 25 minut od centra města se spádovou oblastí čítající 4,6 milionů obyvatel a v dojezdové vzdálenosti 90 minut.

Prague The Style Outlets je společným projektem společností The Prague Outlet a NEINVER. Ve finále centrum, do kterého firmy investovali přes 70 milionů eur, nabídne přes 600 pracovních příležitostí. Před otevřením plánuje PTSO uspořádat veletrh pracovních příležitostí.

O projektu Prague The Style Outlets
Joint venture na projektu Prague The Style Outlets bylo uzavřeno v létě 2016 mezi NEINVER S.A. a spol. The Prague Outlet s.r.o., přičemž NEINVER se stal provozovatelem centra. Na české straně projekt patří do portfolia investiční skupiny KAPRAIN Group, kterou založil český finančník Karel Pražák. Rozvoj této skupiny v současné době směřuje zejména do oblasti finančního trhu, průmyslu a nemovitostí.

O společnosti NEINVER
Společnost NEINVER, která byla založena v roce 1969, je přední evropskou firmou zaměřující se na development. Specializuje se na správu majetku se zaměřením na maloobchodní a logistické prostory, a to od výstavby, pronájmu a financování až po otevření projektu. Od svého založení vybudovala více než 2 miliony m² průmyslových nemovitostí, přizpůsobených potřebám každého klienta.

Španělská společnost NEINVER, která působí ve Francii, Německu, Itálii, Polsku, Portugalsku, Španělsku, Nizozemsku a České republice, posílila svou pozici na evropském maloobchodním trhu s nemovitostmi a v současnosti spravuje 24 center, tedy 619 000 m2 obchodních prostor, více než 2000 obchodních jednotek s 800 nejlepšími domácími a zahraničními značkami.

Již více než 20 let se strategie růstu společnosti NEINVER zakládá na specializaci na outletový sektor prostřednictvím svých značek The Style Outlets a FACTORY. V současné době spravuje 18 outletových center s celkovou rozlohou GLA 368,000 m² a je jediným prodejcem, který vyvinul omni-channel strategii a nabízí plnou integraci mezi fyzickými centry a online kanálem.

V souladu se svým smyslem pro společenskou odpovědnost se skupina stala první společností v oboru, která získala certifikát BREEAM budov v provozu pro celé své prodejní portfolio v Evropě.

Fit pro život

Kapitál

Cestujeme za golfem

Praha