Přihlásit
header 1000 kapital

BPA sport marketing patří Tipsportu

Výhradní marketingový partner českého hokeje, agentura BPA sport marketing, a.s., změnila majitele. Od 29. února 2016 se stala součástí skupiny TIPSPORT, největšího provozovatele sportovních sázek v České republice.

„Naším zájmem je udržet ekonomickou stabilitu a profesionalitu agentury a ještě zvýšit úroveň marketingových služeb, které poskytuje českému hokeji,“ vysvětlil tuto akvizici Vratislav Randa, předseda představenstva TIPSPORT a.s.

Společnost BPA sport marketing působí na českém reklamním trhu od roku 1993 a poskytuje komplexní služby v oblasti marketingu, sponzoringu a reklamy v souvislosti se sportovními projekty, především hokejovými. V současnosti disponuje obchodními a marketingovými právy jak na českou hokejovou reprezentaci, tak na nejvyšší hokejovou soutěž, Tipsport extraligu. Pořádá společenské akce jako Sportovec roku nebo Hokejista sezony a také je provozovatelem webových portálů www.hokej.cz a www.nhl.cz.

„Kvůli finanční konsolidaci potřebovala BPA vstup silného partnera,“ uvedla Jana Obermajerová, předchozí majitelka a ředitelka společnosti, s tím, že v průběhu roku 2015 proběhla jednání s několika zájemci. „Jsem ráda, že jednání byla završena právě se skupinou Tipsport, neboť se jedná o silného a korektního partnera. Pojí nás dlouhodobá a úspěšná spolupráce a máme společný zájem na rozvoji českého hokeje jako prestižního a atraktivního produktu,“ dodala Obermajerová.

Sázková kancelář Tipsport je v současnosti generálním sponzorem extraligy a oficiálním sponzorem české reprezentace a jako dlouhodobý partner vstoupila 17.12. 2015 do Síně slávy českého hokeje.

„Věřím, že finančním zázemím a důvěryhodností přispějeme k celkovému ekonomickému oživení hokejového prostředí, a že tento krok přivítají hokejové kluby i hokejový svaz,“ řekl Vratislav Randa a zároveň potvrdil, že Jana Obermajerová povede společnost BPA sport marketing i nadále jako ředitelka a předsedkyně představenstva.

„Měníme svět kurzového sázení.“
V roce 1991 Tipsport vznikl jako lokální společnost s jedinou pobočkou ve středočeském Berouně. Dnes je mezinárodním holdingem s 3000 zaměstnanců, kteří v Česku pracují pro značky Tipsport a Chance a na Slovensku pro značku Tipsport. Drtivá většina sázek je dnes přijímána on-line a tomu odpovídá i technologické směřování společnosti. Jedinečnými řešeními, šíří nabídky i hladinou kurzů se Tipsport už neměří s lokální konkurencí, ale obstojí v celosvětovém měřítku. V prostředí jedinečné sázkařské komunity umožňuje svým klientům sdílet informace a nacházet inspiraci. Společnost, která dominuje českému trhu, tak zároveň výrazně překračuje jeho hranice.

Fit pro život

Kapitál

Cestujeme za golfem

Praha