Přihlásit
header 1000 kapital
ČBA: Hesla si nemění polovina Čechů. Mnozí si stále neuvědomují nebezpečí číhající na sociálních sítích

ČBA: Hesla si nemění polovina Čechů. Mnozí si stále neuvědomují nebezpečí číhající na sociálních sítích

Index bezpečnosti ČBA, který sleduje vybraná kritéria bezpečného chování na internetu, je aktuálně na úrovni 59 %, což je nejméně od roku 2013. Důvodů mírného poklesu je několik: mnozí z nás pravidelně nemění hesla k PC a různé PIN kódy a máme nedostatečně zabezpečený mobilní telefon i přesto, že roste počet pravidelných uživatelů internetového bankovnictví s přístupem právě přes mobilní telefon. S hackerským útokem se setkal každý desátý Čech. 72 % respondentů nevnímá sociální sítě za rizikový nástroj. Z průzkumu SC&C pro Českou bankovní asociaci dále vyplynulo, že Češi on-line prostředí k uskutečnění svých plateb využívají čím dál častěji. 8 z 10 Čechů používá k zaplacení svou platební kartu, polovina ji využívá i k nákupům na internetu.

Korporace se inspirovaly předními startupy na konferenci pořádané StartupYardem

Korporace se inspirovaly předními startupy na konferenci pořádané StartupYardem

StartupYard, nejstarší akcelerátor ve střední Evropě, uspořádal konferenci pod názvem “Resetuj svůj korporátní mozek - prozkoumej svět startupů”. Šlo o první událost svého druhu z dílny StartupYardu. Jejím cílem bylo propojit korporace s úspěšnými startupy, přinést čerstvé nápady, inspiraci a kontakty do korporátního světa. 17 startupů a skupina 20 vysokých manažerů předních korporací se zúčastnilo setkání, které se konalo v prostorách pražské kanceláře firmy Microsoft.

Pražská kancelář Saxo Bank je nově centrálou pro 28 zemí střední a východní Evropy

Pražská kancelář Saxo Bank je nově centrálou pro 28 zemí střední a východní Evropy

Dánská investiční banka Saxo Bank, která si v letošním roce připomíná 25. výročí, rozšiřuje své aktivity v Praze. Od letošního října se pražská kancelář nově stala centrálou pro 28 zemí střední a východní Evropy. Počet odborníků na on-line obchodování v Praze by se do konce roku měl nejméně zpětinásobit. Společnost proto nedávno přestěhovala svůj rostoucí tým ze Starého Města do větších a modernějších prostor v obchodním centru Palladium na Náměstí republiky.

Prodejna MAKRO Stodůlky představuje nový koncept velkoobchodního prodeje

Prodejna MAKRO Stodůlky představuje nový koncept velkoobchodního prodeje

Přináší inspiraci i speciální služby na míru. Moderní design prodejny, inspirativní kuchyně přímo na prodejní ploše i více než 3 500 nových položek v nabídce. To jsou lákadla, kterými se může pochlubit pražská prodejna MAKRO Stodůlky, která prošla přestavbou v rámci změny firemní strategie od prodeje ke službám.

Tradiční značky bodují. Nejznámější jsou Kofola, Tatra, Favorit a Mototechna.

Tradiční značky bodují. Nejznámější jsou Kofola, Tatra, Favorit a Mototechna.

Za éry socialismu je znal víceméně každý. Po nástupu tržního hospodářství se ale musely vyrovnat se zahraniční konkurencí, některé na čas zmizely, aby si poté znovu našly cestu ke svým zákazníkům. Řeč je o tradičních značkách známých z dob minulých, které opět působí na českém trhu. Podle reprezentativního průzkumu společnosti Médea Research je mezi lidmi nejznámější obnovenou značkou Kofola. Druhou nejznámější je značka Tatra, za kterou následují Favorit a Mototechna.

6 žadatelů z programu LIFE obdrží příslib dotací z MŽP ve výši 53 milionů korun

Hodnotící komise Ministerstva životního prostředí schválila příslib finančního příspěvku šesti projektům, které byly podány do letošní národní výzvy programu LIFE. Vybrané projektové návrhy splnily veškeré podmínky této výzvy a zároveň mají podle komise velkou šanci uspět i ve výzvě evropské, kterou vyhlásila Evropská komise letos v dubnu. Pokud se tak stane, rozdělí mezi ně ministerstvo 50 milionů korun na spolufinancování projektů.

Fit pro život

Kapitál

Cestujeme za golfem

Praha