Přihlásit
header 1000 fit

Zažijte sprchování jinak a objevte kouzlo sprchových pěn

Zažijte sprchování jinak a objevte kouzlo sprchových pěn

Každý z nás se jistě už někdy potýkal s rozhodováním, zdali po dlouhém dni zvolit koupel či sprchu. A co teprve když není na výběr? Kneipp má ideální řešení – sprchové pěny.

Díky vydařenému dávkování se ve vteřině můžeme zahalit do bohaté hory hebkých bublinek. Její nadýchané, krémové složení obohacené o blahodárné oleje navíc zanechá pokožku zregenerovanou a hydratovanou. Zažijte sprchování jinak!

Sprchové pěny si oblíbila také herečka a tvář Kneippu Linda Rybová: „Věděla jsem, že sprchové pěny existují, ale nikdy jsem je nepoužívala. A teď mě hrozně baví. Bohužel to baví i moje děti, takže je nemůžu nechávat na vaně, protože jinak jsou hned pryč. Líbí se jim, že jim v rukách naroste velká pěnová bublina, a navíc to tak krásně voní. Když po jejich koupeli přijdu do koupelny, voní tak extrémně, že je naprosto evidentní, čím se mydlily.“

Orientální vůně květu pomerančovníku či bílého ibišku
„Pěna Hedvábný květ obsahuje přírodní bambucké máslo, které je známé svými blahodárnými účinky na pokožku, a spolu s orientální vůní květů bílého ibišku pomáhá navodit příjemnou atmosféru. Zároveň citlivě čistí a rozmazluje každý centimetr vašeho těla,“ popisuje přípravek Jana Brychtová, brand manažerka společnosti HARTMANN – RICO.

Druhá sprchová pěna s názvem Ranní polibek zase dostala do vínku štědrou porci vzácného jojobového oleje a úchvatnou vůni pomerančového květu, která nabudí rozespalou mysl i tělo na celý den. Krémová pěna se snadno roztírá, vybrané rostlinné složky jemně pečují o pokožku a zanechávají ji hebkou a voňavou.

Stejně jako ostatní kosmetické produkty Kneippu ze série do koupelny neobsahují sprchové pěny žádné konzervanty, parafíny, silikony ani minerální oleje. Zakoupíte je ve vybraných sítích drogerií Rossmann či na internetu za doporučenou prodejní cenu 199 Kč.

Veškeré informace o produktech Kneipp® naleznete také na nově spuštěném webu www.kneipp.cz.

O firmě Kneipp
Značka Kneipp navazuje na bohatou historii a tradiční přístup Sebastiana Kneippa úspěšně snoubí
s inovacemi v oblasti kosmetické péče a doplňků stravy. Vznikla roku 1891, od roku 2008 je dceřinou firmou PAUL HARTMANN AG. V současné době nabízí portfolio značky Kneipp širokou škálu výrobků od bylinných léků a doplňků stravy po přírodní kosmetiku. Kneipp zaměstnává více než 500 zaměstnanců, z toho 370 v Německu

Fit pro život

Kapitál

Cestujeme za golfem

Praha